Glacier national park

5 augustus 2010 - Illecilliweat Campground, Canada

Donderdag 5 augustus,

Vandaag stonden we wat later op. Rond 9 uur denk ik. We zijn bijna meteen weggereden van die hete camping waar we opstonden. In Golden
hebben we nog wat geshopt(wasspullen, boodschappen en bier uit de liquorstore, ze verkopen geen alcohol in supermarkten). Als lunch een croissantje en wat vreemde soort donuts die "bagels" heten
Na ongeveer 190km rijden kwamen we in Glacier national park. "glacier"betekent "gletsjer" in het engels dus je begrijpt wel dat het in "glacier national park" een stuk kouder is, wat een opluchting! We staan nu op een mooie camping, Illecilleweat(ik weet dat het een rare naam is).
Het is heel druk maar daar merk je niet zo veel van omdat je veel ruimte hebt. Onze plaats is geweldig! we hebben echt veel geluk gehad.
Nog even een rondje camping lopen langs de rivier en dan lekker barbecuen. ´s avonds nog een fijn vuurtje en dan is het helemaal compleet!

lekker lezen bij een kampvuurtjeBBQ in elkaar zettenlekker BBQ-en

1. jose:
    8 augustus 2010
    goedemorgen ,

toch ff kunnen uitslapen fijn he , hoeveel graden was t op die vorige camping dan? wel fijn dat je nu n betere en koelere camping hebt! jullie hebben daar wel lekker de ruimte om te wandelen begrijp ik gisteren naar Wouter Jan zn verjaardag geweest ,binnen zitten, veel regen gehad liefs Mam xxx