In Calgary

2 augustus 2010 - Calgary, Canada

Na een lange zeer vermoeiende reis en nacht, hier het eerste berichtje.

Het was lekker druk op Schiphol. Er waren blijkbaar meer mensen op het idee gekomen om met het vliegtuig op vakantie te gaan...........

De vliegreis was mooi. Doordat het tamelijk helder was konden we beneden IJsland zien (moeten we ook nog eens heen) en Groenland, wat dus helemaal niet groen is. Lars en Eva vonden het vliegen spannend, maar wel leuk. Onderweg was genoeg te doen omdat iedereen een eigen schermpje voor zich had waar je films op kon kijken, muziek luisteren en spelletjes doen. Ook kon je volgen waar het vliegtuig was en zo.

In het hotel hadden we een kamer met twee 2 persoonsbedden. Na een hapje in het restaurant hebben we nog even tv gekeken en zijn toen gaan slapen rond 20:30.

P1010966P1010978P1010984

1. jeanne:
    2 augustus 2010
    Gelukkig heeft niemand zich verveeld met deze grote reis. Maar vermoeiend dat neem ik wel aan. En mooi zijn de foto`s. Heel leuk dat we zo mee mogen kijken. Hr. groeten van mij.xxx Jeanne.
  2. jose:
    2 augustus 2010
    Ik kan blijkbaar geen berichten versturen heel jammer is dat!!!

groetjes Mam
  3. jose:
    2 augustus 2010
    heeee toch wel haha, Fijn dat de vliegreis zo vlot verlopen is, weer n ervaring rijker he,,en nu maar genieten van de rockies, en mooie plaatjes schieten,
    kan ik ook meegenieten oke ?

Lieve groetjes van mij Mam en Oma xxx
  4. De Smollies:
    5 augustus 2010
    Hoi,
    Veel plezier in the Canadian Mountains. Dat jullie veel mogen zien en doen. Enne graag een andere header.

De Smollies