voor het vertrek............

22 juli 2010

Voor onze vakantie naar Canada heb ik vandaag een blog aangemaakt, zodat we straks een mooi overzicht hebben van wat we allemaal gezien en gedaan hebben. Maar ook voor de mensen die het leuk vinden om onze belevenissen te volgen.

De header is, bij gebrek aan Canada foto's, een mooie panoramafoto van de Beseggen in Noorwegen, waar we in 2009 op vakantie waren. We hopen dat we dit jaar ook zo'n mooie dingen zien, dan kunnen we de header veranderen.

Nog 10 dagen te gaan voor het vertrek..............

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. jeanne:
    23 juli 2010
    Wat leuk dat we jullie belevenissen zo kunnen zien. Hartelijk dank daar voor.xxx Jeanne.
  2. mam:
    23 juli 2010
    HEEEEE , dat is heel gezellig en spannend , zo kan ik n beetje meereizen haha, ook n heel lief en mooi idee van jullie!! ik ga jullie volgen ,,
    liefs Mam en OMA xxx
  3. Ria en Toon:
    24 juli 2010
    Wij zullen julie zoveel mogelijk volgen geniet er maar van.
  4. Rien en Mien:
    25 juli 2010
    Een heel leuk idee.Veel plezier en we volgen jullie via deze blog.
    Groetjes.
  5. Danny Nicole Sofie en Guusje:
    2 augustus 2010
    Hallo,

wij hopen dat jullie een hele goede vlucht hebben gehad! Dat zit er weer even op, nu lekker genieten en wij volgen jullie graag!
    Groetjes
  6. jeanne:
    2 augustus 2010
    Hallo
    h
    Was het toch een hele fijne vlucht? Wel veel uurtjes hè. Nu fijn genieten van jullie vakantie in het verre land.Hartelijke groeten van mij xxx . Jeanne.