15-08-2010 Miette hotsprings en Hinton

15 augustus 2010 - Hinton, Canada

We staan rond 9:00 op en ontbijten met cereals. Vnadaag gaan we via Miette hotsprings naar Hinton, een plaats buiten Jasper. we zoeken dan een camping met stroom en wifi.
Onderweg zien we veel beesten: caribous, berggeiten met hoorns en zonder. de hotspring zijn.........hot! 40°C is wel erg warm hoor. We krijgen het er en beetje benauwd van. Maar het is buiten ook erg warm. De lucht is strak blauw en de zon schijnt erg fel op deze hoogte.
Nadat we een plaats hebben gevonden op een camping gaan we naar een shopping mall in Hinton. En daar is een K-mart. Zijn we daar ook eens geweest en heeft Lars eindelijk een horloge die van hem had het aan het begin van de vakantie begeven..) Ook hebben ze hier een grote supermarkt die niet zo duur is (Safeway).
Op de camoing gaan we BBQ-en. Hamburgers en flinke steak, met aardappelsalade en sla. En een wijntje, hihi.

1. jose:
    16 augustus 2010
    Hai , alle,maal

Zo dus lars weet ook weer hoe laat het is,,haha
    en een k-markt is ok weleens goed voor jullie hm, ja ik hou daar wel van. t gaat goed daar begrijp ik wel mooi zo!!

liefs Mam xxx
  2. jose:
    21 augustus 2010
    hoi Luitjes,
    gaat het goed daar ? hier is alles okee ben met n hoorappr bezigggggggg! t is hier nu 28 graden en broeierig ,morgen weer onweer.. geniet nog een weekje, gaat best snel he, maar ik mis jullie wel hoor,xxx liefs Mam en Oma by by..