07-08 Golden

7 augustus 2010 - Golden, Canada

07-08-2010
Na een ontbijtje met cornflakes vertrekken we richting Golden. Hier zullen we een camping zoeken met wifi, flink boodschappen inslaan en de was doen. Hierna gaan we de nationale parken in en zijn voorlopig niet bereikbaar. We hebben dan zowel geen internet als gsm.
De campgrounds zijn er mooi, rustig, maar ook tamelijk primitief. Alleen toiletten, water en hout. De rest moet dus in de camper, wat geen probleem is, maar waar je wel rekening mee moet houden.
We vinden een mooie camping in Golden, maar dat vinden de muggen ook!!!!! Dus dat wordt veel binnen blijven in de camper, maar het regent ook af en toe, dus dat is niet zo heel erg.
's Avonds lekker uitgebreid douchen en potjes rikken, onder het genot van een cola´tje, biertje en natuurlijk chips. Van het merk "old Dutch".
's Nachts horen we vaak het getoeter van treinen en het geloei van sirenes. ook horen we schoten in de verte. Het lijkt wel vuurwerk of een machinegeweer....welterusten.;)

beeralarm

1. jeanne:
    8 augustus 2010
    Leuk dat jullie daar ook rikken en met chips (haha.) Komt bekent voor. Laat je niet opeten door de muggen. Hopelijk hoor je vuurwerk. Geniet van de parken. En genieten Eva en Lars ook met volle teugen? Heel veel lieve groetjes xxx Jeanne.