25-08-2010 Morraine lake en Eiffel lake

29 augustus 2010 - Lake Louise, Canada

De lucht is strak blauw als we al rond half 9 vertrekken voor nog een tochtje bij lake Morraine. We zijn al om 5 over 9 bij de parkeerplkaats, maar ontdekken dat alle RV plaatsen al vol zijn. Er is nog ergens een gaatje, maar niet groot genoeg. Ik vraag aan iemand of hij zijn camper misschien een stukje naar achteren kan opschuiven en dan kan Joost de RV toch nog inparkeren. Gelukkig!
Het wordt al snel warm buiten en de lucht blijft strak blauw. Schitterend weer dus. Na een steile klim door het bos hebben we de mooiste uitzichten op het meer en de toppen eromheen. Omdat Eva en ik last hebben van onze knie, besluiten we om niet te hoog te gaan. Gelukkig maar, want Lars krijgt last van zijn enkel (die hij 1,5 jaar geleden met gym flink verstuikt heeft). Het pad is rustig en het uitzicht geweldig.
Na een tamelijk langzame terugtocht zijn we rond 3 uur weer bij de camper en gaan naar protection mountain campsite, waar het vorige keer zo lekker rustig was. De zon is zelfs heet nu. We maken 's avonds pas laat een vuurtje, ons laatste en betreuren dat de vakantie al bijna voorbij is.........

1. jeanne:
    30 augustus 2010
    Hai .Wat heb ik genoten van jullie weblog, en al die mooie foto`s Wat een indruk moet dat op jullie gemaakt hebben om dat zo in het echt te zien. Grandioos. Dan voel je op die momenten dat de natuur eigenlijk onbegrijpelijk is. En hoe het zo kan ontwikkelen,zo mooi. Dat lijkt mij. Dan ook nog een beer zo dicht bij!! Vonden jullie dat ook niet een beetje eng? Spannend hoor. Dank voor deze mooie weblog. Liefs van mij xxx Jeanne.